woensdag 5 juni 2013

Vigeland

Reference: Vigeland Park, Oslo

Placecharacteristic: foto's genomen tijdens vakantie in Noorwegen in 2007

Extract: 







Creative comment:

In 2007 was ik in de zomervakantie in Oslo, Noorwegen. Ik bezocht toen het Vigeland Park waar alle beelden door Vigeland stonden. Als ik nu terugkijk in de map met foto's die ik van de beelden heb gemaakt, merk ik dat de meeste beelden die ik gefotografeerd heb (want in dat park staan er echt honderden beelden) allemaal omhelzingen zijn. Het zijn allemaal verschillende omhelzingen. Sommigen stil, en sereen, anderen vol actie! Het meest opvallende en grootste werk was toch wel "de Penis". Het is een grote zuil bestaande uit allemaal mensen op en om en door elkaar in verschillende posities gewikkeld. Samen vormen ze een van de 2 belangrijkste producenten van het leven: de penis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten